תודעת שפע, חוקי המשיכה, חמדנות נאותה וחמדנות נואלת

ככל שמתבוננים לעומק על תודעת השפע, מבינים שהיא מקבילה לתחושת השובע בקיבה, ומשם המושג "שביעות הרצון".
הרצון רגוע, מרגיש שיש לו מספיק והכל בסדר: "אני לא רעבה. אכלתי טוב. שבעתי, אולי אני מנשנשת סתם מתוך חשק, אך לא מתוך רעב פנימי…"

מי שכמוני הגיע וצמח מתחומי היצירה והאומנות, מכיר את האמונה והתפישה הכוזבת כי אומן טוב הוא אומן מיוסר, רעב, שאולי אפילו אין לו הכרה בחייו והעולם נגדו, וככל שהוא מהזן שמוכן לחתוך לעצמו את האוזן/כל איבר אחר (והיו דברים מעולם) כך יצירתו משמעותית יותר, גם אם נפשו או קיבתו ירעבו ולא ידעו מנוחה.
החיפוש הבלתי פוסק אחר מנוחה ושלמות היצירה.
ז"א שלמעשה שעצם הבחירה להיות אדם יוצר מטילה עליך סוג של חותמת לרעב פנימי או/ו חיצוני.
עם השנים אנחנו מבינים שכולנו סוג של יוצרים. אנחנו היוצרים של המציאות ובוראים לעצמנו את החיים שאנו חיים.
ולפחות אלו שחוו והגדירו עצמם כיצירתיים לא חשים מסורסים בחלימה, בידיעת ליבם ותשוקתם, לעומת אלו שטוענים שאין להם מעוף, תשוקה או יכולת לדמיין.
אבל, למעשה כולנו סוג של סובלים מתת תזונה או רעב תמידי (אכילה כפייתית) לתחושת חוסר שביעות הרצון.
זוהי תודעת החסר.
כמובן שיש בה גם משהו יפה, כי היא זו הדוחפת אותנו להתפתחות ולצמיחה, אבל רק אם לומדים לאזן ולהרגיע את הרצון המשתולל. זה שתמיד, לא משנה כמה יקבל, לא יהיה שבע וירגיש שזה לא מספיק.
לחלקנו הוא יוצר מצב של חמדנות נואלת- שרוצה עוד ועוד ועוד להשביע את הבור שאין לו תחתית.
הרצון הזה שלא מספיק לו, קשור לחוויות כואבות שהותירו רגשות עזים לא מעובדים, שהפכו למסקנות והחלטות שנחרטו על לוח ליבנו כדי לצמצם את הכאב הפנימי אך בכך נוצרה תפישת עולם שלמה (מוטעית) שמנסה למיין את העולם לפי טוב ורע. מתוך רצון להישמר.
אך התפישה הזו מבלי משים מושכת אלינו דווקא אירועים שיוכיחו ויעגנו את שורשיה, כי הרי שאנו יוצרים, וזו המציאות שאנו מושכים אלינו ובוראים. גם אם טענו שאין בנו שום היבט יצירתי…

איך מאפשרים לאותו רצון ראשוני שבנה ויצר תפיסות ואמונות על גבי אמונות ודרך חיים להרגע ובו זמנית להמשיך לרצות ולחלום ולהשאיר את הבטן קצת ריקה כדי להתפתח ולא לחוש שיודעים הכל? כדי שלא תתעורר בחילה? חמדנות ברמה הנאותה- כזו שיש לה חשק לעוד ואינה מתנמנמת…

ב6.11.16 נפתח קורס רביעי בהנחייתי לתקשור מרפא.
בו גם נלמד לעומק על המיקום האנרגטי בגוף של שביעות הרצון וכיצד לאזן ולאפשר לה להבריא- לברוא מציאות חדשה.
פרטים בקישור.
מוזמנים באהבה
מוזמנים גם לשתף כי שפע זה דבר מדבק…

https://www.facebook.com/events/1257464157649739/

תגובה אחת בנושא “תודעת שפע, חוקי המשיכה, חמדנות נאותה וחמדנות נואלת

  1. Fascinating Diamonds headquartered involved with New York City, NY caan bbe a best position to obtain the cheap diamond engagement rings, diamond diamond engagement rings, solitaire and loose
    diamonds with an affordable price. Never find the ring of your respective choice which iis quite obvious she might not as iff your choice.
    Andd tthe good thing of those rings is that it suits the girl of any age and
    brings elegance and charm with tneir entire personality. http://laneqese570place.affiliatblogger.com/443909/diamonds-best-choice-for-engagement-rings

    אהבתי

כתיבת תגובה